Posted in Հայոց լեզու 8

Կար չկար մի վիրուսիկ կար

Այդ վիրուսիկը ապրում էր Չինաստանում։ և նա ոչ միայն վիրուս էր այլ կորոնքվիրուս էր , կարճ ասած COVID-19 : Որը ստեղծվել է չղջիկից ։ Այդ վիրուսով վարագվեցին ոչ միայն չինացիները այլև ամբողջ եվրոպան ինչու չէ նաև Հայաստանը ։ Իսկ հիմա ամբողջ աշխարհը ճգնաժամի մեջ է ։

ԵՎ հիմա մենք մնում ենք տանը որպիսի օգնենք մեր ազգին և մեր առողջությանը

Կազմի՛ր մարտ ամսվա ընթացքում (համացանցում, տանը, մամուլում, հեռուստացույցով) ամենաշատ գործածված բառերի բառարան՝ ներկայացնելով նաև բառերի բացատրությունը: Առաջադրանքը կարող եք ներկայացնել տեսանյութի կամ ռադիոնյութի տեսքով: 

Ես հանդիպել եմ օրինակ – Պարետ , արտակարգ դրություն,վարակակիրներ,մահացածներ , ապաքինվածներ , առցանց ուսուցում։

Author:

Բարև ձեզ ես 👩🏻Նարե Խաչատրյանն եմ, սովորում եմ մխիթար Սեբաստացի կրթհամալիրում։ Ես 7 տարի սովորել եմ երաժշտական դպրոցում և նվագել եմ ջութակ։նաև ես սիրում եմ նկարել և երգում եմ։

Leave a comment