Posted in Գրականություն 8

Մարտի 20 Աշխատել անհատական նախագծերով

«Փարիզ»

Թարգմանություն. կայքեր, որոնցից կարող եք օգտվել


Փարիզ (ֆրանսիական Փարիզ [paˈʁi] Տեղեկատվություն լսելու գործի վերաբերյալ) – Ֆրանսիայի մայրաքաղաք և ամենամեծ քաղաք, ինչպես նաև Իլ-դե Ֆրանսիայի շրջանի վարչական կենտրոն: Ձևավորում է կոմունա և վարչություն ՝ բաժանված 20 շրջանների:

Բնակչությունը ՝ 2,2 միլիոն մարդ (2016 թ.), Եվրամիության հինգերորդ մեծ քաղաքը [2]: Մեծ Փարիզի մետրոպոլիտենի տարածքում ապրում է 10,6 միլիոն մարդ (2011): Գտնվում է Ֆրանսիայի հյուսիսում, Փարիզի ավազանի հարթավայրում, Սենայի ափին:

Ֆրանսիայի հիմնական քաղաքական, տնտեսական և մշակութային կենտրոնը: Անդրադառնում է համաշխարհային քաղաքներին, համաշխարհային ֆինանսական կենտրոններին: ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի և միջազգային այլ կազմակերպությունների գրասենյակ:

Սիթի կղզու և Սիենյան երկու ափերի կողմից ձևավորված պատմական կենտրոնը զարգացել է դարերի ընթացքում: 19-րդ դարի երկրորդ կեսին այն ենթարկվեց արմատական ​​վերակառուցման: Արվարձանում գտնվում է Վերսալյան պալատի և պարկի անսամբլը:

Այն հիմնադրվել է մ.թ.ա. III դարում: ե. Փարիզների ցելտական ​​ցեղ: 3-րդ-4-րդ դարերից այն հայտնի է որպես գալո-հռոմեական Փարիզ քաղաք: «Փարիզ» տեղանունի ծագման մի քանի վարկած կա: 10-րդ դարի վերջից ի վեր, այն ընդմիջմամբ եղել է Ֆրանսիայի մայրաքաղաքը:

Անգլերենից -Հայերեն թարգմանություն

Author:

Բարև ձեզ ես 👩🏻Նարե Խաչատրյանն եմ, սովորում եմ մխիթար Սեբաստացի կրթհամալիրում։ Ես 7 տարի սովորել եմ երաժշտական դպրոցում և նվագել եմ ջութակ։նաև ես սիրում եմ նկարել և երգում եմ։

Leave a comment