Posted in հասարակագիտություն

Մարդու Պահանջմունքներ

Մարդ այս աշխարհում ապրում է որպեսզի ճանաչի աշխարհը ևհասարականությունը։

Մարդը ապրում է օրենքներով և կարգ ու կանոնով։Այն դասեր է քաղում այս կյանքից որպեսզի ճիշտ կարողանա ապրի այս կյանքում։Մարդ պետք է իմանա թե որն է ճիշտ իսկ որը սխալ։Օրինակ մարդ գնում է ինչ որ մեկի տուն հյուր նա գիտի որ պետք է իրեն կուլտուրական և գրագետ պահի։Այլ ոչ թե գնա կոշիկները գցի այսկոմ և այնկոմ , դա անհարգալից կլինի շրջապատի նկատմամբ մարդիկ նրա հետ էլ չեն շփվի։Կամ օրինակ երեխան գնում է դպրոց որպեսզի սովորի և կարողանա իր մասնագիտությունը ձեռք բերի և դրա դիմաց կարողանա իր ընտանիքը պահի ։ Իսկ եթե չսովորի ոչ մի բան և ծույլիկ մեծանա, ապա նա տաղանդ չի ունենա և հետագայի համար ոչ պիտանի մարդ կլինի այս աշխարհում։ Ուստի մարդ պետք է իմանա իր դերը այս աշխարհում և հետո կարողանա կերտի իր ապագան և երջանիկ զգա😊։

Author:

Բարև ձեզ ես 👩🏻Նարե Խաչատրյանն եմ, սովորում եմ մխիթար Սեբաստացի կրթհամալիրում։ Ես 7 տարի սովորել եմ երաժշտական դպրոցում և նվագել եմ ջութակ։նաև ես սիրում եմ նկարել և երգում եմ։

Leave a comment